Wednesday, 7 February 2018

CEO Shaklee jadi tikus makmal?

Bismillah..

Assalamualaikum..

Korang buat apa tu..? Cik Anie baru la dapat rehat-rehat sat.. Buah hati tolong jaga kan anak-anak sementara Cik Anie update blog.. hihi.. TQ darling by the way.. 😘


Cik Anie saja nak kongsi dengan korang sama gambar ni.. Lelaki dalam gambar tu adalah CEO Shaklee iaitu Mr Roger Barnett.

Hat botol banyak-banyak kat rak tu pulak adalah di ambil di rumah beliau. 

Encik Roger ni sendiri tau dah mencuba baaaanyak produk skincare yang terkenal dan sangat gah di pasaran sebelum beliau menghasilkan rangkaian skincare Shaklee yang terbaru ni iaitu - YOUTH.

“It's could be GOOD but i want it BETTER for my Shaklee Family” - Roger Barnett

So, bila Youth ni di hasilkan, beliau mencuba satu per satu produk Youth sehinggalah beliau berpuas hati dengan result yang beliau perolehi hasil meng'guinea pig' diri sendiri.. Eh ape daa ayat Cik Anie.. haha.. Tapi betui la, dia sendiri mengambil risiko mencuba setiap satu produk Youth tu sampai puas hati dengan penghasilan Youth ni.

Disebabkan kecerewetan dan mahukan hanya yang TERBAIK untuk pengguna Shaklee, maka produk Youth ni memakan masa sehingga 8 tahun untuk dihasilkan. Kena melalui semua ujian klinikal dulu sebelum di pasarkan kepada kita.

Lama kan?!

Yup. 8 tahun ok. Bukan 8 bulan atau 8 hari. Tapi 8 tahun.

Memang tersangat la lama dan banyak duit telah dilaburkan sebelum terhasilnya premium skincare produk ni.

Keselamatan pengguna memang tiada kompromi bagi Shaklee. Hanya yang terbaik. Kesan yang terbaik. 

Memang Shaklee jamin yang set premium skincare ni bebas dari 1500 jenis bahan kimia yang sangat berbahaya pada manusia. Dan kepuasan hati pengguna Shaklee memang menjadi keutamaan.

Cik Anie pun rasa sangat WOW! 8 tahun weh. Entah berapa puluh juta la duit yang dilaburkan untuk kajian sehingga terhasilnya kejadian Youth ni kan. Lepas tu CEO Shaklee tu sendiri cuba try test kat diri sendiri sebelum bagi orang lain guna.

Agak-agaknya berapa ramai la CEO or founder local or international product yang benar-benar menggunakan product yang mereka hasilkan sendiri? Sesuatu untuk di fikirkan...

Ish.. 

Cik Anie makin excited sangat dengan Youth ni tau.. Dah tak sabar nak guna. 

Uolls pulak macam mana? Dah ready?

MD

No comments:

Post a Comment